Náš tím
O nás
Zuzana Herbrychová
mentori(at)essmt.sk
Učiteľka na 2. stupni ZŠ, kombinácia slovenský jazyk - dejepis, absolventka IRPU, aktívny obyvateľ Krajiny čitateľov. Kľúčové hodnoty sú pre mňa (v pracovnom aj osobnom živote) láska, sloboda a zodpovednosť. Veľmi dôležité sú však aj autentickosť, dôvera, nadšenie, pokora, rešpekt, tolerancia, zmysluplnosť. Mentoringom chcem trpezlivo pomáhať hľadať iným ľuďom ich potenciál, rozvíjať silné stránky; spoločne objavovať a pomenúvať ďalšie možné kroky v raste.
Eva Uličná
mentori(at)essmt.sk
Učiteľka na 2. stupni ZŠ, kombinácia matematika - informatika - aplikovaná informatika. Učenie je moja celoživotná láska a nesmierne si ho užívam, obzvlášť keď s deťmi objavujeme niečo nové pre nich aj pre mňa. Cítim pri ňom ale aj veľkú zodpovednosť. Vnímam, že svet kladie a bude klásť na súčasné deti úplne iné požiadavky, ako kládol na predchádzajúce generácie. Prispôsobovanie sa tejto novej dobe môže byť pre učiteľa frustrujúce alebo vzrušujúce a zábavné (a možno tak trochu zo všetkého). Ako mentor chcem pomôcť učiteľom nasmerovať sa práve k tej zábave a radosti.
Miriam Nemlahová
Som učiteľka 1. stupňa ZŠ, recenzent učebníc a mentor v oblasti vzdelávania.Mám skúsenosti s integrovaným tematickým vyučovaním, Montessori matematikou aj s prácou zdravotne znevýhodnených žiakov. Preferujem individuálny prístup, empatiu a otvorenosť. Inklinujem však k práci intelektovo nadaných žiakov, kde sa môžem realizovať pri zážitkovom učení. Podporujem žiakov v tvorivosti, dbám o rozvoj logického myslenia a komunikačných zručnosti.
Lenka Mihalicová
Potrebné kompetencie som získala ako učiteľka na 2. stupni ZŠ a SŠ s aprobáciou dejepis - ruský jazyk - etická výchova, skúsenosťami vo vedení štátnej a súkromnej školy a celoživotným vzdelávaním. Pracovala som niekoľko rokov vo VÚDPaP, kde som nadobudla zručnosti v oblasti práce s deťmi zo znevýhodneného prostredia. Pôsobím ako lektorka a trénerka tém ako napr. multikultúrna výchova, ľudské a občianske práva, globálne vzdelávanie, soft skills, prevencia rizikového správania, ... Viem, aké dôležité je pre každého z nás byť šťastným, viesť naplnený život a mať zmysluplnú prácu. Práve preto by som chcela byť svojim mentees sprievodkyňou na ceste sebarozvoja tak, aby vedeli byť vo svojej práci šťastní a spokojní, dokázali vlastnú spokojnosť a zmysluplnosť svojej práce preniesť na svojich žiakov, ich rodičov a tiež svojich kolegov.
Janka Majherová
V súčasnosti som učiteľkou informatiky na 2. stupni Evanjelickej základnej školy v Martine. Pôsobila som aj na strednej škole, pri príprave budúcich učiteľov informatiky a v inovačnom vzdelávaní učiteľov. Byť mentorkou je pre mňa príležitosťou sprevádzať učiteľov v regióne Turca. Rada im poskytnem svoje skúsenosti. Chcem ich počúvať a spolu nachádzať riešenia pre ich úspešné učenie (sa).
Mariana Škumátová
Doterajšie skúsenosti s výučbou na 1. stupni základnej škole ma presvedčili, že bez ohľadu na vek každý žiak potrebuje učiteľa, ktorý ho s úctou a rešpektom vedie. Verí v jeho potenciál a ukazuje mu cestu, ako ho môže rozvíjať. Každé dieťa má svoje silné stránky a učiteľ je sprievodcom na ich ceste.
Pre mňa je mentoring predovšetkým príležitosťou s pokorou, dôverou, úprimnosťou, úctou a zodpovednosťou pomáhať tým učiteľom, ktorí chcú rásť a snažia sa čo najefektívnejšie plniť svoje poslanie.
Vlasta Sekerková
Vyštudovala som učiteľstvo pre 1. stupeň základnej školy na UMB v Banskej Bystrici. Niekoľko posledných rokov zbieram skúsenosti s vedením vidieckej malotriednej školy a vo svojej práci využívam prvky vysoko efektívneho učenia. „Učiteľovanie“ ma baví, pretože každý deň v triede s deťmi je iný – neopakovateľný, plný prekvapení, výziev a malých zázrakov. Snažím sa vytvárať priestor pre tvorivé, zážitkové a zmysluplné učenie sa detí. Mám neustálu chuť objavovať a vzdelávať sa. Mentoring vnímam ako výzvu. Považujem ho za cestu k lepšiemu sebarozvoju a za nástroj, ktorý pomáha sprevádzať každého, kto má chuť profesionálne rásť a napredovať.